Tuesday, March 17, 2009

Kisah benar

Di satu sore nan dingin lagi hingaq, kat McD Uptown 5 *after abis meeting ngan customer okeh*. Tetibe.. bunyik sms..

"Msg from *tuttt* - Guys, I have spoken to En *tuttt* and he said he will sign everyone's commission today in Glenmarie. Cuma it won't come into this salary kot I rasa, up to you all to check with Finance. FYI"
My first respond?
*
*
*
*
*
*
*
Cilakeeeeeee!!! Cam sial tol. *sorry for my French* Spoil my mood. Sebbek dah kul 6 petang. Kalo tak, aku mogok tak hingin nak buat ape.
Hangin. So aku dengan geram reply to my boss:
*
*
*
*
*
"Aiseh. Suruh buat sales beria2, sign commission lambat! Eiii"
*
*
*
*
*
*
*
Sesape yang kenal aku, memang tau la mulut aku ni camnie. Geramnye!!! Dah plan with duit 'kamsen' tu nak beli perfume (my Lancome Miracle dah nak abis!!), nak beli itew inew, Isetan brochure baru sampai lak tu. Hangin hangin hangin!! Ingat baru nak surprise hubby nak belikan tiket F1, jadahnye!! (abang, terpakse la abang banjer sayang eh..) Hangin satu badan!!! Bengkek tol aku..
Make nye.. Berbelanja lah se-adanye dengan gaji basic ajer.. Huwaaa!
P/s: Kot ade yang nak tau.. Duit kamsen ade la almost reach RM2k. But not every month maintain, every month varies actually.. sob sob sob..
Terpakse la tunggu duit milage claim ajer.. Tu pun tengah bulan nanti.. Tapi tak banyak pung!!
Font pun saje bubuh kaler merah, tanda amarah. Huh!!
*
*
*
Last but not least. Fuck!!


1 comment:

FAM said...

sabo..sabo. bawa mengucap!!