Thursday, September 8, 2011

Ngetestt

Ayra

Wednesday, September 7, 2011

Raye 1432H

Assalam..
Camne raye korang? Raye aku biase je lah. Xtvt tahunan pegi beraye kat Langgar, umah sepupu mak. Ktorg g raye ke 2. Dulu kecik2 siap Cik Abu bawak gi Danok, Thailand. Adik aku si Bancik berak kat Siam, cebok kat Bukit Kayu Hitam. Hahaha.
Cik Abu nampak sehat sket. 2 tahun lepas macam tak berape sehat. Die siap kate 'kakak nampak slim sket..' Padehal.. 2 tahun lepas aku tgh sarat pregnant, memang la.. Hihihi.
First raye g umah tok Teh kat Banggol Jas. Umah atok (read:nenek) sepupu An. Haa. Can u see the relation? Huhu. Tahun ni lemang masih sedap seperti dulu. Huhu.
Ok sambung citer raye ke 2. Pas g umah cik Abu, g umah Latip. Kawan An. Kat Cherok To'Kun.. Nearby Bukit Mertajam. Cantik umah die. Latip ni kawan se-uitm An. Anak die 2 org gegirl. Comel je mak ngn anak2nye berbaju kurung kain cotton kaler ijau. Haih.. Bile la aku nak beli kain pasang pastu sedondon ngn Ayra. Hmpm.. Pas g umah Latip, adik ipar aku gatai plak nak ajak gi naik jambatan Pulau Pinang. Pastu nak balik naik ferry. Merenyam. 2 jam tunggu nak naik ferry.. Naiknye 20min je. Sabo je lahh.
Raye ke 3 plak g zoo Taiping. Last aku g mase sekolah rendah. Hahaha. Baru tau rupenye zoo tutup kul 6, and reopen kul 8pm. Ktorg sampai elok2 kul 6. Sengal. Pegi Taiping Sentral, adik ipar aku ajak tgk movie Hantu Bonceng. Dalam ati aku mampos laa tgk citer melayu. Nasib baik tiket sume sold out. Selamattt! Pas solat sume tu baru la g zoo balik. Conclusionnye, tak best p night safari.. Binatang sume dah tido. Hehe. Tak la, tp gelap so x nmpk sgt binatangnye. Badak tu kalo tak perasan org ingat batu. Kwang3.
Raye ke 5 dah gerak nk blk Gemas. Haa ni lg satu citer. Lain kali je la tulis.
Raye ni aku tak camwhore ponggg.. Aku amek gambar Ayra je dr henpon. Muke sendiri takdek. Bengkek pasal tudung wat hal. Aku kan old skul lg pakai tudung bawal.. Starch yg aku beli tu tak ok sgt. Aku beli brand baru, bkn yg biase aku pakai. Padahnye tudung lembekk semcm je. Hangin! Jenuh aku tiup2 tudung.. Huhuhu

Tu je la citer rayeku. Eh ade lg. Nnt sambung.

posted from Bloggeroid