Friday, August 13, 2010

Cerita ceriti

Sekarang ni bile keje medical line, melawat2 ke hospital la aku ari2.. Pastu masuk OT (Operation Theatre), CSSD (Central Strelization System Dept), keje aku ari2 ialah bukak baju, bukak seluar, bukak tudung. Hahaha. Cam haram je ayat aku nie.

Bile nak masuk OT, our usual n normal baju ni takleh pakai. Kene pakai baju hospital tu. So tu yg keje aku dok salin baju jek. Siap pakai skarf spital, mask if necessary. Then bile dah abis wat demo (bukan aku yg wat, aku pun dok jakun je tengok, maklum la, on job training. Biase yang wat demo / trial ni boss lah) kene la salin baju balik. Aku la yang paling lambat sekali bersiap. Huuu.. Nak pakai tudung pun take time. Maybe aku kene consider pakai tudung berbumbung (read = tudung ade awning a.k.a tudung Ekin tu lah) kot ek? Renyah nak pusing, tarik sane sini tudung bawal or tudung selendang nie.. Huu.

Ari tu kat Tropicana Hospital, aku rase nak melompat2 kegumbiraan. Bukan ape, aku muat pakai saiz M. Wahahahaha. walhal sume baju ngan seluar spital ni big size, lagi mau perasan kurus! Hihihi. Sebab PC kat opis ni takde GigiBiru (menatang? Bluetooth laa), maka tak dapat la aku nak taruk gambar muke aku in pakaian spital. Maybe next time aku upload okeh!

Oh ye, ade sorang member lame ajak aku join venture bukak bisnes tudung bumbung. She said ade sorang student tu income die RM16k per month jual tudung / selendang / shawl. Dasat ek? Aku dah tengok blog minah tu, cantik model nye. Eh, kelaut plak. Cantik tudung2 nye dan harga sangat berpatutan. Kalo aku jual, ade tak sesape nak beli? Harus la test market dulu kan. Hehe

P.S Shawal, you can buy for ur gf, aite? :p

2 comments:

shawal.ibrahim said...

hmm... macam aku kata.. kalo murah.. maybe bole beli.. kalo mahal mebi bole pk lagi..wuwuwuw

Cutestamoi said...

Shawal: ok. thanks for feedback!