Thursday, August 12, 2010

3 years and counting..

Kepade sume pembace blog gue nie, sile la tengok kat E&M tu. Nampak tak?
"We have been married 3 years" today.
Alhamdulillah..
Dah tu tak reti2 nak wish ke? Hehe

3 tahun dah aku kawen rupenye. Rase cam baru je smlm jadi pengantin. Wakakakaka. We've been thru ups and downs together, and going stronger each day. Doakan jodoh kitorang panjang, kekal ke akhir hayat.. Amin.

Ape aku dapat this year? Bile aku tanye laki aku pagi tadi.. Nak tau die tunjuk ape??




Ayra yang tengah tido tu.
Caitt!!
Aku pun start la membebel
"... tu tak kire adiah.. Tak tau orang sakit beranak itu ari.. bla bla bla.. "
Hehe

I still lap u abang! Everyday.. without fail! Ngeee

2 comments:

FAM said...

ye la..happy anniversary! sempena 3thn korang kawen, sila organize iftar. hahahaha

CikPuanMiera said...

EPY ANNIVERSARY yo!
semoga kekal sampai akhir hayat..
aminnnnnnnnnn