Saturday, April 17, 2010

Secret Admirer?!

Eceh.. Ade lagi ke orang nak minat kat aku yang dah gemoksss nie.
Kalo dulu, mase kat UIA la, mase sekolah takde ape nak cerita pasal sekolah all girls bosan siot!! so kitorang dok pakat ngorat budak2 laki yg dok lalu lalang tu.. hahahaha. Kenangan tol. Tak ke cam naye je, tengah bawak motor / basikal tetibe ade bebudak pompuan bertudung labuh lak tu dok hai hai.. Hahahaha. Memori sadis! Sebbek mamat2 tu tak masuk longkang! Ok sambung, mase kat UIA dulu ade la tetibe dapat sms pick up line camnie..

"Cantik awak pakai baju kurung ari nie!"

(walhal aku rase kalo pompuan berbaju kurung mmg la nampak ayu je.. Same goes to guys yg pakai baju Melayu lengkap ngan sampin. Dulu mase sekolah kitorang cuti ari Jumaat je [yepp.. 1 ari je cuti sekolah ok. Sabtu ngan Ahad sekolah cam biase] then that one particular day tu la nak keluar gi Taiping. Wah. Best siot dapat tengok budak2 sekolah SERATAS ngan MRSM Taiping berbaju Melayu.. Kacak abiss!!)

Actually yang anta sms camtu my old fren [back in primary skul] die mmg ade crush ngan aku lame dah. Dari tadika, boley? Hahaha. Lawak.

Bile dah kawen ni, biase la. Normal la, pompuan dah kawen saham turun [org kate..]. Back in Jalan Ipoh, bole kate every nite aku ngan laki aku akan gi dine in kat satu kedai nie. [zaman2 aku tak jejak kaki kat dapur]. Korang penah rase kene usha tak? Mesti la kan. Kite mesti akan notice if someone stare at us, aite? So ade la sorang mamat ni, aku rase die suke dok tengok aku. Mamat tu tukang masak kat situ. jgn die ade jampi aku sudah!So ade sekali tu aku dah malas nak perasan, aku bgtau la laki aku.. Memule laki aku tak caye. Time tu plak aku tengah pregnant kembang sane sini lak tu sape la nak tengok kan.

Mase aku tengah berpantang kat kampung, laki aku balik.. Then die cakap yg mamat tu tanye die di mana kah aku? Dah bersalin ke ape? Hahahaha. Motif? Ntah. Wah, rase kembang pun ade jugak. Hehehe

Entry ni takde makne ape2. Sekadar suka suki nak bercerita.
I masih lap u darling!!

No comments: