Monday, April 26, 2010

Nak jejak kasih..

Misi mencarik orang nih.

William Liew & Winnie Liew.

Ade sesape kenal?

Please la bgtau aku... Penat ari tu pegi The Curve sebab nak carik 2 ekor nie, tapi tak jumpe. Ade staff bagitau management dah pull out derang berdua ni coz takde profit.

WTF? Aku la tukang belinye. Takkan sebab aku VSS then tak beli, pastu Jan baru nie derang takmo dah carry derang nie? Eceh! Mcm la sekali aku beli berjuta-juta lemon kan.. Hehe.

Ape kebende aku merepek meraban mlm2 nieh?

Ni laa.. lliam & Co.

Bukan name attorney yek kawan2..

Ni brand. Buat baju keje, seluar keje, jaket, skirt, bla bla bla.

Dulu Metrojaya carry this brand. Until recently derang pull out. Haih! Jenuh ni aku dok Google mane nak carik boutique derang kat mane. Ade satu kat Sg Wang tu William Liew. Biase kalo camtu die carry baju2 laki jer.. Aisehh.

Ralat tol!!
Aku suke pakai brand ni sebab selesa. Harga pun affordable. Tak la semahal G2000, Elle tu. Sob sob sob..

No comments: