Wednesday, April 21, 2010

Rakan-rakan..

Memperkenalkan.. rakan-rakan seperjuangan Ayra.. cewah. (mean yang sebaye die la..)


First, NurHannah Zulaikha. Anak kepada Pn Tun Anis Zaireen & En Abd Halim.
Die ni lahir awal tahun. 23 January 2009. >> Correction: 21st Jan laa..
So die dah pandai melompat bagai, Ayra baru nak lahir. Hehe


(Tun.. ampun ye aku cilok gambar Hannah.. hehe. Kire halal eh)











Ali Syakirin. Anak kepade Cikgu Munira & Saiko (kaunselor) En Anuaruddin. Ali lahir 25 days after Ayra (24th Nov 2009). Ni anak nombor 2 derang. Ala, takde plak gambar latest Ali.



(gambar ni aku cilok dari fesbuk Nuar)








And last but not least, Ayra's very own cousin (anak adik aku) Nur Ilham. Boy ye kawan2. Ayra pun takde Nur. Hehe. Mak bapak nye panggil Ilham, tapi kitorang panggey die DekNo. Hahaha. Ilham lahir 35 ari after Ayra was born (4th Dec 2009).




Bestnye ade kazen yg sebaya kan? Aku dulu keseorangan jer. Belah mak aku takde yg sebaye, belah bapak aku pun takde. Tapi ade jugak bestnye. Every UPSR, PMR, SPM result takde org nak compare. Heaven!! Hehe

5 comments:

FAM said...

ohh..mentang2 nisha lahir 2010, xgeng la! venci..venci!!

moze said...

Fatin:Ala..nnti main sesama gak coz sebaya but tak setahun.

mama HZ said...

nanti siap lah anak2 kita kene compare result xm diorang..oh tidaaakkk! :D (maknyer yg pressure)


woit woit! napa ko melambatkan tarikh keluar si hannah ha? correction: 21012009 ek.. :D

Cutestamoi said...

Fatin: ala, tak same tahun. tp still bole geng! hehe
Tun: aku dah betulkan. sowi!

mama HZ said...

hahaha..woraits :D