Wednesday, July 29, 2009

What goes around comes around

Kepada pemandu kete Honda WCQ xxxx, nak jerr aku cakap kat sini..
Serve you right! Or dalam bahase Melayu nye.. PADAN MUKA!!!

Citer nye camnie, mase on the way balik umah semalam, around 7pm kat Jalan Kuching tu, ade la this Honda car, dari lane kanan sekali (aku dok lane tengah) cilok masuk depan kete aku, dengan cara kurang ajar okeh. Takde signal ape pun. Aku kene tekan emergency break, kalo tak, sure dah langgar punye. Pastu die cilok masuk lane kiri sekali. Aku dah menyumpah dah dalam hati, coz terperanjat kan…

Tak sampai 5 minit after that, semua kete kat lane kanan bagi signal nak masuk lane tengah. Korang agak-agak naper?! That Honda car tu accident langgar divider. Melintang tengah jalan. The driver ok, siap leh keluar dari kereta tengok kete die.. Yang teruknye kete die je la…

So.. mari lah kite insap bersame-same ok.. Jangan pedajal orang. Allah balas kejab jer..

P/s: pasni aku nak carik sticker Mommy-to-be tu lah. Biar driver lain kasik jalan. Hehehe

No comments: