Friday, July 3, 2009

Selamat Pengantin Baru..

... to my big brother, Adi Herman a.ka. Gudik. Dah tua baru nak kawen. *He's 31 years old this year* huhu. Telah selamat menikah pada 26th June 2009..


By the way, we all got our own 'special' name. Mine.. hehehehehehehehe











TOBOB!









Dun ask me why. Mase tu aku kecik lagi. Mane nak ingat.. Gamaknye sebab aku ni terlampau la chubby *and still chubby until now* kot.. hehehe






Neway, kakak ipar aku, Mira, berumur 23 tahun. So I'm the very awkward bile nak membahasekan diri ngan die. But jangan harap la aku nak panggil die akak okeh!


Selamat Pengantin Baru.. Moga berkekalan hingga ke akhir hayat.. Dirahmati Allah selalu.. Aminn..


Malam ni nak balik Parit Raja plak. Weekend ni my cousin kawen kat umah my grandma.. Doakan kitorang semua selamat pegi balik, everything ek!

Have a nice weekend everyone!

No comments: