Wednesday, January 5, 2011

Sementara masih hawt nieh!

Sekarang ni demam bola kat Mesia rasenye tengah menjadi-jadi nie. Everywhere aku pegi mesti nampak orang dok pakai jersi Mesia. Walhal selama ni takde plak sape heran nak pakai kan. Yang dok sebelah aku pun same, *laki gua laa* abis die punggah baju jersi Mesia *ayat exaggerate okeh* Hehe. Siap pegi Al-Ikhsan carik jersi Mesia kaler biru tu *yang kuning tu dah lame die ade*. Ish ish ish.. Bagus la tu. Baru la semangat patriotik.

Aku bukan nak komen pasal bola, or pasal Mesia menang AFF Suzuki Cup tu. Aku cakap sket dalam FB pasal gomen bagi cuti pun dah kene bising ngan org2 penyokong gomen nie. Huhh. Nyampah tol. Aku nak ngomen pasal KFCM.. Bukan KFC Holding ye adik-adik. Ni Khairul Fahmi Che Mat - keeper tuh. Ala yang tengah hawt diperkatakan..

Mase laki aku dok layan Mesia lawan sape ntah *aku pandang sikit2 je. aku bukan minat bola sangat ponnn* laki aku cakap si KFCM ni macam muke Bancik. Sape Bancik? Adik aku yang male nurse tu la.. So ni gambar derang. Cube korang compare. For me, Bancik gelap sket, muke kecik. Si KFCM tu putih melepak, muke panjang sket.


Ni Bancik, pegang Cyrus..
Miera: orang cilok ye.. hahaha

Ni si KFCM. Aku cilok dari FB fanpage die. Huhu
Tu blog awek die.

Ape-ape pun, aku harap KFCM akan meningkatkan lagi mutu permainan die. So far tgk mase final kat Jakarta tu die mmg banyak save bola..
And harap2 die ngan his awek berkekalan. Susah gak dah jadi femes nie kan.. Hope they will be strong!

3 comments:

CikPuanMiera said...

hahaha.
org pon nak buat entry ni last week.
xterbuat2.
jenuh jugak cari pic bancik yg pose ala2 khairul fahmi ni.
wahahaha.

Cutestamoi said...

Hahaha. Same ke 2 ekor nie? Ade la kot iras sket. Bancik tu siap dah post mcm2 kat FB. Cittt

CikPuanMiera said...

tu la pasal.
tumpang glemer jek bancik tu.
kekonon jadik keeper la konon.
choi

xde la sama sangat.
tp ade la iras2 sket