Friday, January 7, 2011

Meh nak review sket

Aku nak citer sket pasal make up Elizabeth Arden yang currently aku tengah pakai.. Ni gambar baru je amik tadi..
Disclaimer: Ni adelah my personal opinion. Aku bukan dibayar untuk review ke ape, just nak share my experience.

Aku beli Elizabeth Arden press powder, pastu entitle to buy yang make up set worth RM500plus dengan harga RM150. So ok la.. Tapi yang tak best nye, die punye barang2 ni macam ala-ala kadar jer.. Brushes die cam cepat noo kembang, pastu eye shadows yang 12 colours tu texture die cam ampeh. Sebagai bukti, sila lihat gambar aku di bawah nie.



Muke takmo senyum. Sebab mengenangkan duit terbang begitu sahaje.. ciss. hehe


Sile lihat closely to my eye shadow. Smudge! Comot sampai ke bawah mate.

Sile abaikan kening yang berselerak itu. Aku memang tak trim. Waktu kawen dulu, aku suh kak andam tu jangan cukur banyak2, kang abah aku marah. Hehehe.
Sile abaikan juge eye bag yang dahsat tu. Kesan tak cukup tido coz nenenkan Ayra mlm2*excuse je nie, walhal memang keturunan pakat dok ade eye bag!* hahaha.

Ok, perhaps after this I will definitely say big NO NO NO to Elizabeth Arden!
No offense to Elizabeth Arden hardcore yek.

2 comments:

Aku said...

sekbek la aku pakai lipstik je tapi sapu kat seme tempat...ekekeke...1 muke warne same.jimat!

Cutestamoi said...

Zam: ko mmg kedekut taik idung masin!! :p