Monday, January 3, 2011

Aku suke mamat ini!

Enough said..


Kejadian berlaku di Sunway Pyramid *tidak pule aku perasan new ke old building*.
Dari kejauhan aku nampak, eh macam Takeshi Kaneshiro.. eh macam bukan. eh macam ye. Confuse. Sebab he looks totally different. Siap kene tanye En Mozehan yang dah ala2 menyampah ngan TK tak pepasal. Hahaha.
Oh last summer ni die jadi ambassador jam Citizen plak nampak gayenye. Harus la rembat satu jam. Bang, sudi tak abang belikan jam baru utk ceq? Hahaha. Nak mampos kene pelangkung je.

Pic tersebut telah diambil oleh adik iparku.. Mak mertua pun mesti pelik pe jadah la menantu aku dok posing kat menatang gambar nie? Tapi die tidak berkata ape2. Tu pasal she rock! Hehe. Ni baru jumpe poster, kalo jumpe orang sebenar harussss la lupe laki. Tapi Ayra aku tak lupe la kot. Hehehehe. Bile la TK nak turun Mesia nie?!!

Fatin: haku lom kuruss! cis. :p

1 comment:

FAM said...

tima kasih di atas makluman itu ;p