Tuesday, March 2, 2010

Tidur lah anakku..

Nak cerita panjang, tapi cam malas.. hehehe
Ayra.. tido ye sayang.. Mommy ngan ayah ade projek best nie..



Dodoikan Ayra ... dalam stroller.. di sebuah pusat membeli belah terkemuka di Selangor. cewah! ayat cam Asiabagus jek.




Ape-ape hal, mommy camwhore dulu..



Sang Ayah dah tak pedulik.. Kelaparannye melebihkan org yg breastfeed nie.. hehe.. Sang? Eh macam Sang Rimau plak ek.. wakakakaka. Sowi dear.




Sedapnyeeeeeeeeeeeeeeee!! Aku suke bangat garlic rice kat sini. Terbaik!



Well, orang lain dok berselawat sempena Maulidur Rasul bebaru ni kan.. Kitorang se-family dok sebok berzikir gak.. Kat shopping mall. Huuu.. Teruk tol. Ayra's wardrobe nak kene upgrade lah. Sebab budak ni kan makin montel. Baju newborn dah banyak tak muat. So kesudahannye kitorang shopping sakan beli baju die.. Ade la kot dalam 10-11 helai kitorang rembat. Gilos.. Tengok baju / aksesori baby girl memang leh gile rasenye.. Rambang mate. Sume rase nak beli. Hehe. Kat The Curve tu kitorang dah beli baju, pastu mase kat AEON Bukit Tinggi tu, Jusco tengah sales. Baju Anakku, Pureen dalam RM15 je sepasang.. Adeh deh.. Time tu dah beli banyak, so takde la sakan sangat. Eish. Naik juling aku dibuatnye!

Kepada bloggers sekalian, sile la hapal muke laki aku tu ek.. Bukan ape, kot kalo terserempak die kat tengah jalan, nampak die ngan sesape selain muke aku nie. Sile la repot kat aku! Wahahahaha. Die ni mmg pemurah ngan senyuman.. So kot die terrrrsenyum kat korang, sile la jangan perasan. Ade sebab aku cakap camnie. Next entry lah.

2 comments:

FAM said...

oit...pg MFM tak ajak!! jom la, erma, ko SAHM kan? sila organize gathering!!

Cutestamoi said...

hahahaha. Cineleisure la. Jauh sgt ngan umah ko. Sexy and Hot Mommy? Yeah, ofkos! wakakaka. Okeh, insya Allah. Sume dah abis pantang kan.. hehe