Thursday, March 11, 2010

Alhamdulillah.. selesai sudah..

Alhamdulillah.. akhirnye.. setelah 2 minggu baru la aku settle buat nie..

Amende?

Wat assignment..

Hoh?? Assignment?
Due date dah lame lepas, siap dah kene sound. Ari ni baru la aku berjaye menyiapkan assignment tersebut.

WTH assignment am I talking about? Aku amik Masters ker? Course aper? University mane? Intake bulan aper?? Hubby aku pun tak tau. Pastu kecoh kat blog. Bikin havoc jer. Hehe

Assignment aku ni, sendiri buat, sendiri proof read. Bagus kan? Paperwork ni about .....








My Experience in Breastfeeding. Hohoho. University mane aku attend nie? University of Munira. Muehehehe.

Korang jangan la pening. Member aku ni ntah ape projek die, tetibe called aku suh wat essay.
Fatin, aku rase ko pun kene kan?

Sementelahan aku tak ber-karier ni, aku mintak la pampasan dari professor Munira [she's a teacher], tapi nye she just laugh at me. Ape ko ingat aku wat assignment ni pakai kaki? Memerlukan otak yang kreatif tau [untuk pikir ayat terbaik serta memastikan susunan cerita yang menarik]. Takper la, die janji nak bagi CD kat aku [read = Cloth Diaper = kain lampin moden] bukan cakera padat ye anak-anak. Kot die menabur janji pelesu (palsu) tak tau la plak aku.. [maka aku akan menyanyi lagu Aishah la..] sob sob

I'm sure every breastfeed mother have their own stories to tell. Macam aku, kisah aku agak la unik. Kenape unik? Biar la orang yang rapat ngan aku jer tau..

Munira, harap-harap artikel aku ni kuar la Pa & Ma ke ape ek. Pastu aku claim Copyright Reserved ke ape. Leh dapat royalti.. Cait! Berangan Mat Jenin la aku nieh.

Nite.



3 comments:

=MissRynn= said...

great info.. sesuai utk saya.. utk hari2 mendatang!

FAM said...

oh yes, harus aku pun disuruh. tp as u said la, takde upah apa so takde motivasi utk aku mula mengarang. munira, sila bg aku 1 CD jugak selaku motivator utk aku menulis.

mama HZ said...

aku pun kene jugak n x stat lagi..hahaha.dia ckp dia nak letak dlm blog..