Thursday, March 4, 2010

Sentap!

Wah, macam ape jer aku punye title entry ni eh.. Muahahaha. Actually dah lame pun sentap, so kire sekarang ni cool balik, takde dah sentap. Sentap pun bukan pasal ape...


Al-kisah nye, mase aku balik Gemas CNY ritu ade la sorang kazen laki aku ni bercerita pasal adik ipar die.. Katenye mase wedding die, adik ipar die dok hingaq [read= kecoh] pasal sorang mamat ni dok senyum2 kat die lah, dok ngusha die la.. Found out she claims laki aku dok perati die.. Perasan! Dah time tu kenduri, takkan la my hubby nak mencukakan muke die tu. Kot laki aku dok tersengih sane sini tak tau la plak kan.. Hehehe. Tapi kalo la betul, berani la laki aku nak ngusha minah nie, walhal aku dok sebuk jadi lady bawak hantaran time tu.. Huhu. Kalo betul, mau jugak nak kene hempuk ngan hantaran tu.. Uih. Garang betul aku nie. Tak solehah langsung.. Wahahahaha


Time dengar citer tu aku tengah nenenkan Ayra. Tapi aku cool jer sebenarnye.. Sebab this is not the first time. Memang ramai suke / berkenan kat laki aku nie. Bahaye tol! Takkan aku nak suh die jangan senyum kot.. Tak logik plak. Hmm lantak la. Ape yang penting? Aku tau die loyal. Takde rahsie antara kitorang.. Since kitorang couple, kitorang memang akan tell each other everything. He's my bestfriend. Agaknye aku memang camtu kot. Sesape jadi boyfriend aku, mesti jadi best friend aku. Hee.. This will lead to another story of sentap..


Since ade Facebook ni aku jumpe ramai kawan2 zaman sekolah, uni, member IRC dulu. Ramai lah. And kebetulan plak my ex bf ni ade dalam network member2 uni aku, [read=kawan2 die, merangkap kawan2 aku gak] aku add la die.. Rase macam dah penah try add die before, tapi tak approve.. Aku rase dah 2-3kali aku add die.. Siap send message bagai lagi.. Pastu tak approve gak. So aku cam biase la, terus call die je coz tak puas ati apsal die reject my friend request.. Aku memang bangsa manusia yang direct jer.. Kalo tak puas ati, cakap. Kalo nak tau, tanye. Hehe. Owh.. Turn out camtu kesah nye. I have to respect his fiance's request.. Hehe. Tak sangke aku ni macam threat kat die. Sorry la awak! I have no idea. Huhu. Takpe la. But I know now that you read my blog! Wahahahaha..


Korang pelik ke aku still contact ex bf? An kenal die. Siap dah penah jumpe lagi. Bagus kan laki aku? Hehe. I'm so damn lucky to have him as my husband.. Alhamdulillah..
Sekarang ni laki aku punye awek mase sekolah tengah ber-fesbuk ngan die. Aku ok jer. Siap tengok page minah tu lagi.. Comel anak die. It's all base on trust ye people.


Orait, time tu nenen Ayra. Have a nice day!

5 comments:

FAM said...

aku ingat ko nak cerita pasal santapan. hehe..yezza beb, trust is the key!

sabya said...

adik ipar sape? perlu citer ke??? tade nilai sensitip btul mahluk allah itu

Anonymous said...

apology accepted. :)

Cutestamoi said...

Fatin: santapan?? Hahahaha.
Sabya: tu la awk. Time CNY gi bercinta plak, lupe kat Kema nie.. sob sob. huhu
Anon: yolahhh!

moze said...

"Senyumlah..senyumlah.. a..hai cik mek molek"