Wednesday, March 17, 2010

Hepi Belated Besday Mak!

Mak aku dah turn 58 last 9th March. Ari tu die ade kat Pasir Gudang umah my sister. Seronok derang celebrate makan kek ngan KFC. Pastu esoknye 10hb tu parents aku terbang balik Selama naik AirAsia turun kat Penang. Adiah besday adik ipar aku bagi. Ciri-ciri menantu kesayangan. Hint-hint kat laki sendiri. Hehe



Insya Allah kalo takde pape, parents aku nak gi Mekah wat umrah 27hb nie. Balik 11hb April. Doakan derang selamat pegi selamat balik.. Amin.



Mak aku name Kamsiah. Kalo sedare mare belah mak aku panggil die Kak Yah / Cik Yah / Wak Yah. Kalo sedare mare belah bapak aku panggil die Kak Misah / Wak Misah. Lain-lain name. Kalo kawan-kawan se-peserta rancangan Tanah Beliawanis Bukit Mambai dulu panggil die Mbing. Hehe. Shortname dari Kambing. Muahahaha. Tak caye tanye mak aku.



Mak aku seorang yang garang.. Yaaaa.. Dari situ la aku inherit kegarangan aku nieh. Suke membebel. Dulu, kalo die marah kat sorang anak, abis yang 4 lagi sume pun kene marah. Sob sob sob. Aku dulu kalo nak kecek duit saku, mintak kat mak la. Ngan abah tak berani. Huuu. Mak aku ni seorang yang bersemangat ke-Johor-an. Kalo ade pape yang melibatkan Johor, fuh! Sungguh bersemangat die. Kemain seronok die bile dapat menantu laki, dua-dua orang Johor (laki aku ngan laki adik aku la..)

Mak, orang doakan mak panjang umur, murah rezeki, dikurniakan kesihatan, di bawah limpahan rahmat-Nya.

I bebiu mak. Thanks for everything.

3 comments:

CikPuanMiera said...

epy belated besdey mak.. apsal org xtaw neh.. ish ish

moze said...

I will never be the menantu kesayangan...Mesti ader sorg jer.. mane ble ramai2.. But it wont stop me from doing my responsibility as a menantu

Cutestamoi said...

Mira: tahun ni org tak bagi reminder kat Gudik.. So die lupe la tu.
Abg: takper. cube lagi. hehehe