Thursday, July 15, 2010

Panic mode!

1) Separation anxiety.
Bukan aku. Tapi Ayra. Nak kene anta nursery. Anak aku 8 bulan dok mengadap muke mommy ngan ayah jer. Ngan strangers agak lah penakut. Ari tu balik kampung, melalak-lalak bile opah die pegang. Rasenye mak aku kecik ati kot. Hahahaha.
Aku pun risau jugak camner la nanti orang nak jage anak aku yang tak reti isap botol nie.. Bole ke bersabar eh? Adehh..

2) EBM stok semakin berkurangan..
Padan ngan muke aku jugak. Sape suh simpan EBM lelame. Dah expired pun. Dan jugak aku dah meninggalkan zaman kegemilangan mengepam ni sebulan lebih. Nak dapat balik momentum tu cam harammmmm. Iskkk

3) Seluar lom repair
Banyak seluar keje nak kene gi kecikkan. Haishhh. Kalo tak gi repair, sangat la besar! Sangat comot rasenye kalo tak repair.

4) Nak kene servis kete
Bukan setakat servis, kene tukar tayar belakang, timing belt nak kene ganti. Major servis! Duit duitttt. Ade sesape hutang aku, cepat bayarrr! *ade ker?*

5) Ade lagi, tapi lupe plak.
Nanti ingat aku update. Hehehe

3 comments:

mama hannah said...

bunyik bunyik mcm dah dpt keje jer :) congrats beb!

Cutestamoi said...

Tun: huhu.. thanks.. berbelah bagi ni nak keje sebenarnyer.

mama hannah said...

dpt area mana?company apa