Thursday, July 1, 2010

Ayra in action

Mentang2 la dah pandai menjulur sekarang nie.. Laju aje kaki die ni mengayuh.. Sampai ke bawah meja..








Pastu pandai lak buat muke tak bersalah die tu. Hehe.
Ade sekali tu, die menjulur sampai la depan pintu bilik.. Sket lagi sampai la dapur ni aku rase. Kesian Ayra takde walker. Kalo ikut aku mmg tanak beli walker, tapi bapaknye plak tengah dok sebok mengusha walker. So sebagai orang tak bekerja, kite dok diam2 jer toksah banyak bunyi kan. Hehe










5 comments:

mama hannah said...

hehehe..hannah dulu tuh pun menjulur laju jer..bak kata adik aku "army crawling"

The Red Lover said...

Nuwaila dulu tak menjulur, dia bergolek2 je kiri dan kanan..

erma, gambar kelima tu nampak sangat ayra muka cam ko..hehehheheh

FAM said...

kenapa xnak walker? senang meh

sabya said...

comelness!!!

Cutestamoi said...

Tun: tu laa.
Hajar: hehe. nnt kite tgk si ayra ni merangkak ke tak..
Fatin: coz eventually she will walk. Beside byk sgt citer ngeri psl walker nie, accident la, kene timpa la, mcm2.
Sabya: kaceehhh..