Wednesday, June 9, 2010

Do you correct your own mistake?

Hah. Tajuk entry adelah sangat dahsat.. Hahaha. Walhalnye bukan ape pun.

Situasi 1
Lokasi bilik air

"Ok, mommy nak sabun Ayra nie"
(sebenarnye nak shampoo)

Situasi 2
Lokasi kat sofa

"Ayra ni nak nenen ketiak?"
(sebenarnye nak cakap 'nak nenen ke tak' tapi sebab cakap laju2 macam drama Gilmore Girl tu jadi lah 'ketiak')

Situasi 3
Lokasi kat umah.

"Pokchik kem salam kat Ayra"
(sebenarnye PokSu..)

dan macam-macam lagi la aku dok tersilap cakap / tersalah bahasa wateva.
Ayra baru 7 bulan, macam la die paham kan.. tapiiii.. aku still membetulkan ape jugak yang aku salah cakap on the spot. Huhuu..

Kalo korang tgk Astro #711 tu cube korang dengar camne die sebut "Monday Night LAUGHS" tu.. Aku asek la membebel kat An pasal sebutan LAUGHS tu. Maybe pronounciation English Urdu kot? hahahaha. Cambagus sangat English aku ni yek? Pooraaah!!

3 comments:

moze said...

Dah jd mcm Ted Mosby dlm How I met your mother....Sabo jolah eden mendengarnya

The Red Lover said...

hehheh..aku suke tengok cite tu AN

Cutestamoi said...

Abg: tau takpee.. haha
Hajar: kitorang pun layan citer tu. sungguh menggumbirakan!