Friday, February 11, 2011

Ini ialah..


jari kelinking aku! sile abaikan tangan yang besar ke bulu ke ape tu yek.
Yang aku nak menunjuk kat sini ialah satu garisan putih kat kuku aku tu. Nampak tak? Tak nampak kalu, tunggu la lagi 2 Jumaat. Hohoho.

Dulu mase sekolah, semua kuku2 aku ade that white line. So member2 cakap itu tanda banyak boipren. Ces.. Penah la kitorang kire, ade la dalam 20 lebih. Takkan la boipren aku 20 orang kot? Tak logik! hehe. Ustazah aku plak kate itu tanda orang yang makan malam2 pastu malas nak basuh tangan.. Huhh.. Ustazah Sofia memang selalu dengki kat aku. Hehehe. (perasan famous zaman sekolah)

Anyway bile dah dewasa nie (walhal dah tua..) baru la aku tau, kalo kuku ade that white line means our body ade kekurangan something (nampak noo dah tua, tak ingat ape bende yg kurang). Ari tu aku belek kuku Ayra, die pun ade mendalah nie. Adesss..

No comments: