Wednesday, September 1, 2010

Orang lain ade, aku pun nak jugak!

Orang lain ade..
Aku pun nak jugak!

Orang lain beli, maybe mase pregnant.. Or 2 months pas beranak..
Aku? Beli mase Ayra dah almost 10 months. Huu

Ape ke bende nyer??
It's never too late to...












Buy a cooler bag!
Hahahaha

*pic credit to Moms Little Ones

Thanks to my dearie BFF Tun atas kesudian beliau meminjamkan cooler bag nye kat aku selama sebulan nie. Jasamu di kenang beb! Nanti I belanja 1 slice kek ek. Slice okeh, bukan sekilo. Hahahaha :p
MLO yang kitorang pegi ni kat Bandar Putra Permai. Ok la, nearby kalo nak compare pegi yang kat Wangsa Maju. Yang tak bestnye, Public Holiday tutup plak. Huuu.
So far ok jugak pakai cooler bag nie, just the appearance tu sangat lah plain. Aku ingat nak carik badge lah. Kot2 sesape penah nampak tag 'Proud to be BF mama' ke ape2 yang menarik, sila la roger aku yek!

2 comments:

mama HZ said...

cheh?a slice jer?okeh, a slice yg besaaaaar punyer! :D,oh,sekarang sudah ada baru yer,jgn lah lupakan yg lama yg berjasa tuh...ekekekekeke

Cutestamoi said...

Slice besar tu mane nak carik? Secret Recipe punye slice cinonet jek! hahaha. Dun worry, takkan lupe punye.. hee