Monday, July 18, 2011

Lame seh

Tak citer pasal anak aku nan sorang tu... Masih la sorang lagi yek, dalam perut pun lom ade lagi.. Cacing ade la kot. Hehe. Ok sile berenti merepek meraban. Moh citer pasal Ayra..

Dah memanjat gril. Seronok btl die dpt manjat tu..

Pandai menjeling. Pergh. Tak tahan sehh..

Pandai merajuk. Tak dpt je mule la..

Suke baring atas lantai. Sukati die la kt shopping mall ke KLIA ke..ish3

Pandai wat malu2..siap tunduk2 konon segan lg.. Hahaha

Pandai dah nak pilih baju sendirik.. Bagi baju yg tak berkenan, siap laa kejar die satu umah..smbl tu die mesti geleng2..ciss

Asek nak pakai kasut croc tak ori tu je...penat la mommy beli kasut lain tu wehh.

Panggil aku mama.. Bkn mommy..ishkk

Pandai dah tiru gaye aku make up.. Brush dah tau letak kt pipi. Last week dah try apply eye shadow lg okeh. Maju anak aku ni..

Kalo ingat nnt aku update.

posted from Bloggeroid

No comments: