Tuesday, November 23, 2010

2.6kg

Yes! Itu lah berat yang telah aku hilang dalam mase 4 hari sahaja. Ingin aku kongsikan rahsia nya? Bole bole.. Takde masalah.

Food poisoning.

Muahahahaha.

Oke tak lawak.
Aku kene keracunan makanan last Thursday. Memule demam. Temperature aku mencanak naik 38.5C. Mase gi klinik tu, doctor suspect dengue. Pastu ari Jumaat tu aku muntah2, cirit birit, perut memulas (sakit ya amat, macam contraction! serious!) Kene inject kat bontot kiri kanan, hamik. Hazabbbb..

Melepek la aku kat umah. Sebbek dapat suami mithali, sedia temankan kat umah. Alhamdulillah. Thanks dearie. Aku tau la aku ni kalo sakit emo lebih, cakap aku sume kene ikut. Sebbek die penyabar. Kalo tak, dah lame makan pelempang aku nie. Huhu.

Sabtu maghrib abah ngan Ojed sampai dari kampung. Aku layan pun ala2 sambil terbaring gitu jer. Huu sian. Ahad tu kene gagahkan jugak la pegi wedding my kazen kat Keramat Au1. Pastu ke sane ke mari jugak la ikut sedara mara. Sampai condo kazen aku (laki) yang single lagi kaye ya amat (baru 26 dah ade condo, Honda civic RM200k tu) aku dok ulang alik masuk toilet.

Semalam aku MC lagi. Doktor takut ade infection jer. Tapi so far aku berak takde darah, so takde la, alhamdulillah.

Ari ni aku pegi keje ngan muke pucat lesi, nak senyum pun takde tenaga. Tapi ku gagahkan jua pasal ade report nak kene siapkan! Haisshh. Layan Harry Potter kat umah lagi best.. Semalam seharian layan Harry Potter, sampai his 5th year at Hogwart. Ni sume preparation utk tengok wayang Harry Potter Deadly Hollow la. Huu.

Doakan aku cepat baik ye.. Thanks!

No comments: